poniedziałek, 28 grudnia 2015

Postanowienia noworoczne 2016

Witajcie! Dzisiaj mamy ostatni poniedziałek 2015 roku. Większość z nas ma postanowienia noworoczne, ja również. Każdego roku jest rak samo, nie spełniam tych postanowień. W tym roku będzie inaczej!


Poprawić relacje ze znajomymi – małe kroczki
Zawsze byłam samotnikiem i raczej ciężko nawiązywałam kontakty. Moje znajomości troszkę się pourywały. W tym roku chciałabym jeszcze bardziej pielęgnować znajomości i rozpieszczać osoby, które są dla mnie ważne.


Papier toaletowy się rozwija to i ja mogę
Mam taką nadzieję, że jestem mądrzejsza od papieru toaletowego, ale on się rozwija a ja nie. Jestem strasznym leniem, a mogłabym od czasu do czasu nad tym popracować.


Zdrowie – tylko to się liczy
Muszę skończyć ze słodyczami. Uwielbiam te malutkie słodkości, ale psują mi wszystko. Za niedługo będę mieć aparat stały i muszę się za siebie wziąć.


Książki – te małe szkarady
Zaczynam czytać książki i tego nic nie zmieni. Poprzez ich czytanie urozmaicam moją wymowę, jakiej aktualnie nie mam.


Intuicja – klucz do sukcesu
Słuchać swojej intuicji. Moja intuicja zawsze jest dobra, ale ja tego nie doceniam. Zaczynam się słuchać tylko jej.


Uśmiech – stop od negatywności
Muszę się więcej uśmiechać i otoczyć się grubym murem od negatywnych ludzi. To właśnie przez nich moje życie jest okropne. 


Fotografie – moja największa pasja
Zdjęcia to moja największa inspiracja i od nowego roku chciałabym to zmienić. Pochłaniać się pasjom!


Zorganizowanie – mój największy problem
Wszyscy lubimy odkładać pracę na później, bo teraz nie mamy czasu, a gdy znajdziemy ten czas to spędzamy go przed telefonem. Przyznam szczerze, że jestem jedną z tych osób. Bardzo lubię odkładać coś na ostatnią chwilę.


Pośpiech – największa udręka w tych czasach 
Moją największą wadą jest lenistwo. Nienawidzę wstawać szybko. Mój budzik jest ustawiony co 5 minut, ponieważ inaczej nie wstanę. Po przebudzeniu mam za mało czasu i się śpieszę. 


Ćwiczenia, czyli jak poprawić sylwetkę 
Każdy marzy o pięknej sylwetce, ale kto ma ją zrobić jak nie my sami? Więc weź się w garść i zacznij ćwiczyć!

(Tłum. Ciężka praca i czysta dieta to wszystko co trzeba)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz