poniedziałek, 21 grudnia 2015

Christmas Tag

Na moim blogu klimat świąteczny nastąpił już jakiś czas temu. Zabrakło jeszcze typowo świątecznego tagu. Zapraszam!

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt?
Przygotowania zaczynam już na początku grudnia/pod koniec listopada.


2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Kalendarza nie posiadam, ale odliczam dni w myślach.


3. Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne?
Bez zastanowienia mogę powiedzieć, że jednym z moich ulubionych jest oczywiście Kevin. Polecam również:
- 12 świątecznych randek
- One Starry Christmas
- Elf
- Świąteczna gorączka
- Zły Mikołaj
- Listy do M
- Święta Last Minute
- To właśnie miłość
- Cud na 34. ulicy
- Cztery gwiazdki
- The Holiday
- Grinch: Świąt nie będzie


4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia?
Nie wiem czy to jest do końca wesołe wspomnienie. Jedną ze śmiesznych historii była: jak byłam mała wraz z mamą poszłam na pasterkę, byłam bardzo zmęczona. Wszyscy szli za ołtarz to ja powiedziałam, że tez chce iść, po czym złapałam ciocię za rękę i poszłam z nią, byłam taka zaspana, że wlazłam w stojącą obok choinkę. Choinka się przewróciła a ja leżałam na niej nie wiedząc o co chodzi.


5. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
Z pewnością dla każdego ulubioną częścią są prezenty, choinka, spędzony czas z rodziną.


6. Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?
są to: 
- Gosia Andrzejewicz - Magia świąt
- PIN - Święty czas
- Ania Szarmach - Coraz bliżej święta
- DeSu - Kto wie czy za rogiem
- Varius Menx - Hej ludzie, idą święta
- Ariana Grande - Santa Tell Me
- Ariana Grande - Last Christmas
- Shakin'Stevens - Merry Christmas Everyone
- Czerwone gitary - Jest taki dzień


Ariana Grande - Santa Tell Me

7. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
W pokoju gościnnym - sztuczna, ok. 2m wysokości, obwieszona na maxa, a u mnie w pokoju malutka (0,5m).


8. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach żywej choinki, barszczu z uszkami, mandarynek.


9. Jaki jest twój ulubiony lakier do paznokci?
Bardzo lubię malować tymi dwoma lakierami.



10. Jaki jest twój ulubiony zimowy napój?
Kakao oraz ciepła herbata.


11. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Bardzo lubię świąteczny klimat - jakieś świeczki, mała choinka, jakieś małe detale.


12. Co najbardziej kojarzy Ci się ze świętami Bożego Narodzenia?
Choinka, prezenty, rodzina, ciasteczka itp.


Jak wam się podobał ten tag? Jeżeli jeszcze nie oglądałeś/aś poprzednich świątecznych postów to zapraszam --> klik
Zapraszam również na mojego Tumblr'a

1 komentarz: