poniedziałek, 14 grudnia 2015

Za co kochamy zimę?

Zima już się zbliża, a to oznacza, aby pokazać wam, że zima nie jest taka zła. Większość z nas, w tym również ja, mówi, że zima przynosi same problemy, zimno, śnieg uniemożliwiający nam chodzenie i wiele innych rzeczy za które jej wręcz nie znosiliśmy. Jednakże popatrzmy na to z innej strony.

(Tłum. Grudzień, będzie dobry dla mnie)

Białe płatki śniegu
Śnieg, biały puchaty śnieg. Czy tylko ja robiłam na śniegu tak zwane "aniołki"? Jestem pewna że nie.


Bałwan
Większość z nas w dzieciństwie uwielbiała lepić bałwana, są osoby, które mając 16 lat to robią, tą osobą jestem ja! Zabawa jaka jest przy lepieniu bałwana jest niezapomniana.


Wyczekiwane święta
Święta zbliżają się wielkimi krokami. Miła atmosfera przy wigilijnym stole, prezenty, choinka to coś pięknego.

(Tłum. To świąteczny czas)

Długie noce z dobrym filmem
Lubię sobie czasem usiąść wieczorkiem pod kocykiem i obejrzeć jakiś dobry świąteczny film, bądź poczytać książkę.


Spędzony czas z kubkiem gorącej czekolady
Gorąca czekolada w okresie zimowym jest bardzo potrzebna. Pyszna, a przede wszystkim rozgrzewająca, dobra na zimowe wieczory.


Grube sweterki i skarpety
Grube swetry, puchate bambosze są idealne do chłodnych dni spędzonych w domu.


Magiczny klimat
Ten magiczny, cudowny klimat jaki panuje w zimie. Zapal świeczkę i rozkoszuj się tym panującym klimatem.


Zapachy z kuchni
Ten cudowny zapach pieczonych ciasteczek, indyka, choinki, sianka, opłatka. Coś niesamowitego.


Pieczenie ciasteczek
Pieczenie i dekorowanie świątecznych pierniczków to jest coś co kocham.



Prezenty
To niesamowite uczucie kiedy otwierasz prezenty, które nie wiadomo w jaki sposób znalazły się pod choinką. Każda buzia jest uśmiechnięta. Zapamiętaj to!


I jak teraz? Zmieniłeś swoje nastawienie co do zimy? Zima to cudowna pora roku!

2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam tak, że nienawidziłam zimy (tylko w połowie ona mi się nudziła, ale to co innego).
    W zimie uwielbiam te długie wieczory, które mogę w spędzić z książką lub filmem. Nawet jeśli jest zimno, to wyjścia z przyjaciółmi mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń