środa, 7 października 2015

TAG: O mnie


Witajcie ! Pierwszy post, pierwszy stres, pierwsze marzenia. Żebyście mogli zaspokoić swoje myśli tym, jak mam na imię, bądź ile mam lat zapraszam do tego tagu.

1. Jak masz na imię?
Dominika

2. Ile masz lat?
17 lat.

3. Gdzie mieszkasz?
W Magicznej Karinie Jednorożców Srających Tęczą.

4. Masz jakąś ksywę?
Oczywiście, jestem Dana.

5. Jaka jest rzecz, od której jesteś uzależniona?
Zdecydowanie telefon.


6. Ile masz wzrostu?
163 cm.

7. Jakie masz fobie?
Są to: pająki, robale i te inne obrzydliwe stworki.

8. Kiedy masz urodziny?
24 lipca.

9. Jakiej muzyki słuchasz?
Każda muzyka nie jest mi obca. Rap, Hip-Hop, Rock...

10. Ulubiony cytat.


11. Twoje największe marzenie?
Żeby zostać fotografem <3 !! Zwiedzać świat, ciepłe kraje.

12. Jesteś wolna?
Tagg ;)

13. Masz jakieś hobby?
Oczywiście, fotografie, filmy, rolki i wiele wiele innych.


14. Ulubiony kolor.
Niebieski

15. Masz jakieś zwierze?
Posiadam dwa psy (Max i Fido), królika (Kapsel), świnkę morską (Tuptuś) oraz dwa koty (Gapcio i Maurycy)

16. Jedno słowo, które może Cię opisać.
Szalonaa !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz