poniedziałek, 11 stycznia 2016

Harry Potter Tag

Witajcie! Dzisiaj mam dla was kolejny tag, a mianowicie Harry Potter Tag. Nie wiem czy wam już wspominałam kiedyś, ale jestem totalną Potterhead! Kilka pytań zaczerpnęłam z prawdziwego Harry Potter Tagu, ale dodałam również kilka swoich. Zapraszam!


1. Ulubiona książka Harry'ego Potter'a?
Harry Potter i Książę Półkrwi ;3


2. Ulubiony film Harry'ego Potter'a?
Harry Potter i Zakon Feniksa oraz Harry Potter i Insygnia Śmierci <3 !


3. Ulubiona postać?
Ron Weasley, Syriusz Black oraz Hermiona Grenger.


4. Najmniej lubiana postać?
Lucjusz Malfoy i Slatero Quirrell.


5. Jaki byłby Twój patronus?
Jakieś groźne zwierze, takie jak wilk.


6. Jeśli mogłabyś mieć pelerynę niewidkę, kamień wskrzeszenia lub czarną różdżkę to co byś wybrał?
Kamień wskrzeszenia byłby mi nie potrzebny. Chyba wybiorę pelerynę niewidkę.


7. Do którego domu najprawdopodobniej byś należał?
Gryffindor !


8. Ulubiony przedmiot w Hogwarcie?
Zaklęcia i uroki, albo Obrona przed czarną magią.


9. Ulubiony nauczyciel?
Remus Lupin i pani Hooch. 


10. Ulubione zaklęcie?
Obliviate, czyli zaklęcie usuwające pamięć. Takie zaklęcie rzuciła Hermiona na swoich rodziców, aby zapomnieli o jej istnieniu. 


11. Na jakiej pozycji byłabyś w Quidditchu?
Szukający, bądź ścigający.


12. Gdybyś mogłabyś coś zmienić, co by to było?
Bardzo podoba mi się tak, jak jest teraz i nie ma sensu coś zmieniać.


13. Kim byłabyś w Hogwarcie?
Aurorem, ścigałabym czarnoksiężników.


14. W którym roku poznałaś Harry'ego Potter'a?
Jakoś w 2010 roku. zaczęłam się bardziej zagłębiać.


15. W co byś się zamienił gdybyś był animagiem?
W wilka ^^


16. Dokąd byś poszła w Hogsmead?
Do sklepu Zonka oczywiście.


17. Jakiego spodziewałaś się zakończenia?
Myślałam, że Harry umrze, Hermiona będzie z Harry'm, Syriusz przeżyje i to on zabije Voldemorta.


18. Jaki jest twój ulubiony horkruks?
Dziennik Toma Riddle'a. 


19. Jakie jest Twoje ulubione magiczne zwierze?
Zgredek oraz Hipogryf.


20. Przy której części najbardziej płakałaś?
Harry Potter i Zakon Feniksa, czyli śmierć mojej ulubionej postaci - Syriusza. 


To na tyle, mam nadzieję, że tag się spodobał. Na wszystkie te pytania odpowiadajcie w komentarzu. Czy wy też jesteście Potterhead?



1 komentarz:

  1. Tak :D
    Moje bliższe spotkanie z Harrym Potterem też było w 2010 r.
    Nie było podanego w książce imienia Quirrella i spotkałam się w jego przypadku z imieniem Kwiryniusz.

    OdpowiedzUsuń