poniedziałek, 16 listopada 2015

Tag: Tylko jedno słowo

Witajcie! Dzisiaj mam dla was kolejny tag. W tym tagu chodzi o to abym na poniższe pytania odpowiedziała tylko jednym słowem jakie przyjdzie mi na język. Jest to taka zabawa w skojarzenia.

Gdzie jest Twój telefon?
Obok.

Twój partner? 
Poszukuje.

Twoje włosy?
Ciemne.

Twoja mama?
Opiekuńcza.

Twój tato?
Egoista.

Twój ulubiony przedmiot materialny?
Łóżko <3!

Twój sen z zeszłej nocy?
Zwariowany.

Twój ulubiony napój?
Kakao ^^

Twój wymarzony samochód?
Duży.

Pokój, w którym teraz jesteś?
Mój.

Twój ex?
Niewierny.

Twój strach?
Pająki.

Co masz na sobie?
Dresy.

Kim chciałabyś być za 10 lat?
Sobą ^^

Z kim spędziłaś ostatnią noc?
Poduszka.

Jaka nie jesteś?
Bezczelna.

Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz?
Spałam.

Ulubiona książka?
Ciekawa.

Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Pierogi <3!

Twoje życie?
Zaskakujące.

Twój nastrój?
Dobry!

Twój przyjaciel?
Jedyny.

O czym teraz myślisz?
Sen.

Co teraz robisz?
Bloguję ;*

Twoje lato?
Upalne.

Co jest w twoim telewizorze?
Reklamy :/

Czego teraz słuchasz?
Muzyki :D

Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
Teraz.

Kiedy ostatni raz płakałaś?
Dawno ;>

Szkoła?
Koszmar.

Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Blog.

Wymarzona praca?
Fotograf.


Twój komputer?
Potrzebny.

Za oknem?
Zimno.

Piwo?
Zimne xD

Meksykańskie jedzenie?
Ostre.

Zima?
Zimna.

Wakacje?
Oczekuje.


Religia?
Wierze.

W twoim łóżku?
Ciepło :>

Miłość?
Czeka.

WAŻNE!!
Kochani, zaniedbałam nieco ten blog, ale postaram się to zmienić. Posty będą dodawane regularnie w każdy poniedziałek ok. godziny 19-20. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz