poniedziałek, 23 listopada 2015

Common White Girl Tag

Witajcie, dzisiejszego dnia taki bardzo miły Tag, a dokładniej Common White Girl Tag.


1. Ulubione picie ze Starbuck's?
W Starbucksie byłam dosłownie kilka razy. Zawsze jak przyjeżdżam do Wrocławia do cioci, która mieszka niedaleko Starbucks'a to zawsze z kuzynką zamawiamy
Classic Hot Chocolate oraz Mrożona Caffe Mocha.

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Ok. 40 minut. 10 minut na ubranie i 30 minut spędzam w łazience.

3. Ile "selfies" robisz sobie dziennie?
Zależy od dnia. Jak mam ten moment, że dobrze wyglądam to robię ok. 15 zdjęć.


4. Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
Followersów mam ok. 80-90 a zdjęć ok. 45.

5. Używasz słów "LOL" lub "OMG" na głos?
Zdarza się.

6. Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
Nie rozumiem ludzi, którzy kupują ubrania i po jednym założeniu je wyrzucają. Jeśli coś kupuję to w tym chodzę!

7. Jesteś rasistką?
Zdecydowanie nie.



8. Ile masz Tweetów?
Nie mam Tweeter'a ;3

9. Instagram vs Tweeter vs Tumblr?
Instagram <3
Zapraszam na mojego Tumblr'a.

10. Jak spędzasz większość swojego czasu?
Czatuję, bloguję, słucham muzyki, pochłaniam się pasjom.


11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Lubię większość youtuberów, ale Ci moi ulubieni to: Naruciak, Blow, Yoczook, Kaiko.

12. Jak często malujesz paznokcie?
Czasem, jak mam "wenę twórczą".

13. Jesteś zakupoholiczką?
Uzależniona od zakupów nie jestem, ale uwielbiam długie godziny z przyjaciółką w centrum handlowym <3!

14. Ile razy oglądałaś "Wredne dziewczyny"?
Po lekkim zastanowieniu stwierdzam, że 2 razy.


15. Czy posiadasz dużo ubrań?
Wystarczająco dużo by zapełnić moje potrzeby, czyli dosyć dużo.

16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Jeśli sama je zrobiłam to tak.

17. Robisz makijaż codziennie?
Do szkoły, bądź na miasto to tak, ale jeśli zapowiada się dzień w łóżku to nie.

18. Jakie są twoje oceny w szkole?
Średnie oceny to 3, ale postaram się to zmienić w najbliższym czasie.


19. Jak często stylizujesz swoje włosy?
Na ogół to tylko rano.

20. Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Bez bicia stwierdzam, że nie. Jak tylko wrócę do domu idę do pokoju i zakładam dresy.

Miłego dnia <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz